Jurassic World Evolution: Jurassic Park'A Dönüş
Jurassic Park'a yeniden hoş geldin… Unutulmaz 1993 yapımı filmdeki olayların ardından her şeyin başladığı adaya davetlisin. İngilizce dublajda, film oyuncuları tarafından seslendirilen anlatımda parkı dinozorlardan geri al, şahane yerleri eski haline geri getir ve Dr. Alan Grant, Dr. Ellie Sattler ve Dr. Ian Malcolm rehberliğinde yeni zorlukların üstesinden gel. Bu pakette Ana Kapı ve Jurassic Park Turu gibi Jurassic Park'tan ilham alan özellikler ve Compsognathus ve Pteranodon gibi yeni dinozorlar, eski görünümler ve daha fazlası yer alıyor. Ayrıca mevcut tüm Jurassic World Evolution mücadelesini ve 1993'ten ilham alan yerleşim düzeni ve envanter ile sandbox seviyelerini yeniden oynayabilirsin!