Jurassic World Evolution 3: Crocodilia Coast
Tyrannosaurus Rex'ten bile daha güçlü bir ısırma kuvvetine sahip olan Deinosuchus'u karşılamaya hazır olun. Jurassic World Evolution serisinin ilk timsahı Deinosuchus geliyor! 5 tarih öncesi türle ziyaretçilerinizi büyüleyin: Deinosuchus, Postosuchus, Desmatosuchus, Styxosaurus ve Shonisaurus! Her tür eksiksiz bir familya şeklinde sunulur ve özel etkileşimlere sahiptir. Üstelik Styxosaurus yavrusu için ilk kez sunulan biyolüminesan görünümler de sizi bekliyor. Kendi yıpranmış kıyı mekânlarınızı inşa edin ve ziyaretçilerinizin keyif duyacağı detaylı manzaralar, tabelalar, dekorlar, şemalar ile su kenarı tesislerinizi genişletin! Deinosuchus Bu devasa tarih öncesi timsah, Jurassic World Evolution serisinde türünün ilk örneğidir. Yarı sucul bir yırtıcı olan Deinosuchus, avını şiddetli bir ölüm dönüşü saldırısıyla pusuya düşürmek için suda sinsi bir şekilde bekler. Uzun ve geniş burnu, kaslı kuyruğu ve dört ayak üzerinde yürümesi sayesinde hem karada hem suda çok yönlü bir avcıdır. Deinosuchus, yeni su kenarı yaşam alanlarınız için olmazsa olmaz bir canlıdır! Postosuchus Günümüz timsahlarının bu antik akrabası sağlam bir kafatasına, zırhlı bir deriye ve hançer gibi keskin dişlerle dolu ölümcül bir çeneye sahiptir. İki ayağı üzerinde duran bu familyanın parklarınızda gelişebilmesi hem kuru hem de sulak alanlar bir arada olmalıdır. Kaçmamasına dikkat edin Ziyaretçileri kovalayıp ön ayaklarıyla yere sabitleyebilir. Desmatosuchus Günümüz timsahlarının otçul ve uzak bir akrabasıyla parkınıza biraz huzur getirin. Savunma mekanizmalarıyla dolu Desmatosuchus, iki devasa omuz dikeni ve iki sıra kemiksi plakadan oluşan kabuğu sayesinde potansiyel yırtıcıları caydırma konusunda oldukça etkilidir. Styxosaurus Adını mitolojik Styx Nehri'nden alan bu uzun boyunlu plesiyozor familyası Jurassic World Evolution 3'te ilk defa bir yavru tür için biyolüminesan görünümler sunuyor. Yeni desen ve renklerle güncellenen erkek varyasyonunu tamamlayan yavru, kendine has etkileşimleriyle su kenarından ilham alan lagün tasarımlarınız için harika bir seçim! Shonisaurus Shonisaurus ile lagünlerinize büyüleyici bir hava katın! Geç Triyas dönemine ait bu devasa ihtiyozor, parklarınıza eksiksiz bir familya kazandırıyor. Yepyeni yavru modeli, kendine has dairesel boyutuna özel etkileşimlerle birlikte o klasik, yuvarlak tasarımını koruyacak şekilde özenle tasarlandı. Su Kenarı Manzarası Jurassic World Evolution 3: Crocodilia Coast paketi, su kenarı kulübelerinden ahşap yürüyüş yolu şemalarına kadar, ziyaretçilerinizin keyif çatabileceği muhteşem bir su kıyısı bölgesini hızlıca inşa etmeniz için gereken her şeye sahip. En azından bir dinozor kaçana kadar yani! Dilerseniz eksiksiz bir duvar seti, dekorlar, ışıklar ve tabelalar kullanarak yeni türlerinizin yaşam alanları ile lagünleri etrafında tamamen size özgü, esintili bir alan yaratabilirsiniz!