Jurassic World Evolution 3: Badlands Seti
Badlands Setini hemen satın al. Set şunları içerir: - Orijinal Jurassic Park serisinin ikonik kazı alanından ilham almış dekorlar. Aralarında gölgelik, karavan, fosiller, bilgisayarlar, bir "Fosil Bulucu" ve dekor amaçlı bir arazi aracı (ATV) bulunuyor. - Beş adet Badlands manzara şeması. - Bakım Ekibi için özel bir Badlands arazi aracı (ATV) görünümü.