Jurassic World Evolution 2: Hâkimiyet Biosyn Paketi
Jurassic World Evolution 2: Hâkimiyet Biosyn Paketi ile gelişen bir dünyayı tecrübe edin. Bu paket, Jurassic World Evolution 2: Hâkimiyet Biosyn Genişletmesi'ndeki en büyük İndirilebilir İçeriğinin yanı sıra eleştirmenlerce beğenilen ana oyunu ve dinozor yönünden zengin Deluxe Yükseltme Paketini içerir. Filmlerden simgesel karakterlerin yer aldığı iki büyük ve anlatı odaklı sefer moduna dalın. Uzun zamandır beklenen tüylü türler de dâhil olmak üzere daha da hayranlık uyandıran tarih öncesi hayvanları keşfedin. Kaos Teorisi modunda heyecan verici “Ya şöyle olursa?” senaryolarını ve daha fazlasını oynayın. Bu paket şunları içerir: Jurassic World Evolution 2 Çığır açan ve türü tanımlayan yönetim simülasyonu ile Universal'in efsanevi film serisini ilk elden tecrübe edebilirsiniz. Dr. Ian Malcolm (Jeff Goldblum tarafından seslendirildi) ve Claire Dearing (Bryce Dallas Howard tarafından seslendirildi) gibi sevilen karakterlerin yer aldığı ilgi çekici ve orijinal bir sefere kendinizi kaptırın. Hayranlık uyandıran tarih öncesi türlerden oluşan genişletilmiş bir listeyi karada, denizde ve gökte yönetin. Derin yönetim araçlarıyla ve zengin yaratıcılık seçenekleriyle tamamlanan dört ilgi çekici oyun modunda ustalaşın. Hâkimiyet Biosyn Genişletmesi Şimdiye kadarki en içerik dolu İndirilebilir İçerik, yepyeni bir senaryo modu, yeni tarih öncesi türler, yeni bir Kaos Teorisi aşaması ve fazlasını sunuyor. Claire Dearing (Bryce Dallas Howard tarafından seslendirildi), Dr. Alan Grant (Sam Neill tarafından seslendirildi) ve Dr. Ellie Sattler (Laura Dern tarafından seslendirildi) gibi simgesel karakterleri içeren sürükleyici bir anlatı seferine dalın. Çok talep edilen tüylü türler de dâhil olmak üzere dört inanılmaz yeni tarih öncesi türü yönetin. Altı yeni kaplama ve iki yeni varyantla mevcut türleri değişime uğratın. Karlı Sierra Nevada'da geçen heyecan verici yeni bir Kaos Teorisi senaryosunda ustalaşıp kehribar madenciliği ve görünmez çitler gibi heyecan verici yeni oyun mekaniklerinden yararlanın. Deluxe Yükseltme Paketi Jurassic World Evolution 2: Deluxe Yükseltme Paketi; beş muhteşem, tarih öncesi tür, altı eşsiz bina tabelası ve ayrıca Challenge ve Sandbox modlarında Ranger Team, Capture Team ve Mobile Vet Unit takımlarınızda kullanmak üzere Dinosaur Protection Group temalı hazırlanmış üç ilave taşıt kaplaması içermektedir. Geosternbergia gibi devasa kanat açıklığına sahip gök planörlerinden Attenborosaurus gibi uzun boyunlu yüzücülere kadar bu beş yeni tür, heyecanlı kalabalıkları parklarınıza çekecektir.