Jurassic World Evolution 2: Erken Kretase Paketi
Jurassic World Evolution 2: Erken Kretase Paketi ile parklarınıza renk katın ve bir dizi etkileyici Kretase hayvanını keşfedin. Karada yaşayan dinozorlar ile uçan ve yüzen sürüngenler de dâhil olmak üzere dört heyecan verici tarih öncesi tür ile parkınızı genişletin. Bu heybetli türler bölgelerini yönetirken, birbirleriyle etkileşime girerken, hakimiyet için savaşırken ve etraflarındaki dünyaya akıllıca tepkiler verirken yepyeni davranışlar sergilediklerinde kendilerini her zamankinden daha canlı hissedecekler. Bu paketin içerikleri: - Kronosaurus, avını yakalamasına yardımcı olmak için güçlü, kürek benzeri yüzgeçlere sahip etçil bir yüzen sürüngen türü olan, şimdiye kadarki en büyük pliosaurlardan biri olduğu için Titanların Kralı Kronos'un adını almıştır. - Dsungaripterus küçük ve şişman bir Pterosaur'dur. Karakteristik kafa ibiği ve uzun, yukarı bükülen çenesiyle kolayca belirlenebilir. - Minmi; ankylosaur ailesine bağlı küçük, tank benzeri bir dinozordur. Diğer ankylosaurların aksine Minmi'ye yırtıcı hayvanlara karşı iyi bir koruma sağlayan, sırtının yanları boyunca uzanan yatay olarak yönlendirilmiş kemik plakaları vardır. - Wuerhosaurus, stegosaurid dinozor ailesinin bir parçasıdır. Alçak bitki örtüsüyle beslenmek için yere yakın oturur ve olası yırtıcılara karşı savunma olarak kuyruğundaki sivri uçları kullanır.