Jurassic World Evolution 2: Deluxe Edition; beş muhteşem, tarih öncesi hayvan, altı eşsiz bina tabelası ve ayrıca Challenge ve Sandbox modlarında Ranger Team, Capture Team ve Mobile Vet Unit takımlarınızda kullanmak üzere, Dinosaur Protection Group'tan esinlenilerek hazırlanmış üç heyecan verici taşıt kaplaması içermektedir. Aşağıdaki türler için Deluxe Edition'ı satın alın: - Geosternbergia - Attenborosaurus - Pachyrhinosaurus - Huayangosaurus - Megalosaurus Jurassic World Evolution 2, Frontier'in çığır açan 2018 yönetim simülasyonu Jurassic World Evolution'ın heyecanla beklenen devam oyunudur. Dört sürükleyici oyun modu, heyecan verici yeni özellikler, büyüleyici dinozorlara yönelik genişletilmiş bir liste ve Jurassic World film serisinden oyuncuların seslendirdiği yepyeni anlatımlara sahip seferler sunmaktadır. Özgün Bir Jurassic World Hikâyesi Sizi Jurassic World: Fallen Kingdom'daki dünyayı sarsan olaylardan sonra gerçekleşen tüm aksiyonun merkezine taşıyan sürükleyici ve özgün bir anlatıma sahip olan Sefer Modu'nda bir park yönetimi uzmanı olmak için nelerin gerekeceğini öğrenin. Filmlerdeki Dr. Ian Malcolm (Jeff Goldblum tarafından İngilizce seslendirildi) ve Claire Dearing (Bryce Dallas Howard tarafından İngilizce seslendirildi) gibi ikonik karakterlerle birlikte çalışın ve hâlihazırda ABD'de kaos yaratan vahşi dinozorları kontrol etme, koruma ve barındırma çabalarına liderlik edin. Kendi Jurassic Dünya'nızı Oluşturun Daha detaylı yönetim araçları ve yaratıcı seçeneklerle kontrolü ele alın. Bir dizi özelleştirilebilir yeni bina inşa edin ve yeni bilim insanları kiralayın. Hem misafirlerinizin hem de dinozorların ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde parkınızı şekillendirin. Sandbox modunda yaratıcılığınızı ortaya çıkarın ya da Challenge modunda farklı konumlarla ve çevresel felaketlerle başa çıkma becerilerinizi sınayın. Kaos Teorisi ile Oynayın En sevdiğiniz filmlerin en önemli anlarını sıra dışı bir şekilde oynayın. İkonik Jurassic World ve Jurassic Park filmlerinden her seviyenin beş filmdeki dönem ve konumlarında geçtiği ‘ya böyle olsaydı’ senaryolarını tecrübe edin. Jurassic World serisine dalış yapın ve sizin kontrolü ele alınca olayların nasıl gelişeceğini tecrübe edin. Büyüleyici Dinozorları Keşfedin Jurassic World Evolution 2'de, çok talep edilen uçan ve yüzen sürüngenler de dâhil olmak üzere 75'ten fazla tarih öncesi tür hayat buluyor. Artık bu hayvanlar dışarıda hüküm sürdükleri, hâkimiyet için savaştıkları ve onları çevreleyen dünyayla zekice iletişime geçtikleri için kendilerini her zamankinden daha canlı hissediyorlar. Biyomühendisliği kullanarak yepyeni renklerle dinozorları özelleştirin ve niteliklerini açmak için genomlarını değiştirin.