Jubilee
Jubilee, tamamen hassas hamlelere dayalı bir platform oyunudur. Geliştirme veya güçlendirme olmadan çok sayıda meydan okumayı zıplayıp dönerek aş, cevher topla ve hayvanları kurtar. Dünyanın çeşitli bölgelerinden geçen birçok yol var, çıkışa ulaşmak için kendi rotanı çiz ve özgürlüğüne kavuş! HASSAS PLATFORM OYUNU Jubilee'de yarım yamalak sıçramalara ve dikkatsiz oyunculara yer yok. Bu meydan okumaların hakkını verebilmek için hassas ve dikkatli olup odaklanman gerekir! ÇİZGİSEL OLMAYAN DÜNYA Jubilee, değişik yollar ve gizli geçitlerle doludur. Farklı bölgelerde rotanı oluşturup özgürlüğe ulaşmak senin elinde! HAYVANLARI KURTAR Dünyanın her yerinde kurtarılmayı bekleyen hayvanlar var. Hepsini bulabilecek misin? HIZ ZAMANLAYICISI SEÇENEKLERİ Jubilee oyuncuları eğer isterlerse oyunu mümkün olan en hızlı şekilde bitirmek için kendilerine meydan okuyabilir ve bu sayede oyun deneyimlerini her adımda kişiselleştirebilir. AÇILABİLİR İKİNCİ KAHRAMAN Jubilee, bu dünyada tek başına değil. Diğer kahramanı bul ve oyunu sıfırdan tecrübe et! Borcunu ödemediğin için seni mahkûm ettiler. Onları bu yetkiyi kim verdi ki? Başından beri ödeyeceğin yoktu zaten...