Joe's Diner
Route 7’nin bir noktasında, hiçliğin ortasında, karşınıza Joe’s Diner çıkar. Önümüzdeki ay boyunca gece vardiyasına düşmüş bir çalışan olarak ana göreviniz masaları temiz tutmak. Fakat bunun altında bir bit yeniği de var. Bu eski lokanta, eskiden Kızılderili mezarlığı olan bir yerin üzerine inşa edilmiş. Gömülü kişilerin arasında iki rakip kabile reisi de var. Bu kabile reisleri, hayattayken birbirlerini çekemiyordu. Garson olarak görevlerinizin yanı sıra, öfkeli reislerin hiddetine sebep olmaması için olayları sakin tutmak da size düşüyor. İkisini de huzura erdirmek için görevinizi yapın yeter. Kulağa kolay geliyor, ama değil, bize güvenin.