Joe's Adventure
Bu yeni eklenti içeriğinde Joe olarak oynayın. Mafia II'nin orijinal hikayesinin bu uzantısında Joe, Vito'yu hapse kimin gönderdiğini ve Clemente ailesinde gerçekten neler olduğunu ortaya çıkarıyor. Genişletilen hikayenin yanı sıra oyuncular yeni konumları keşfedebilir ve düzinelerce şehir tabanlı görevde yeni otomobiller ve kıyafetler alabilir. Ayrıca çevrimiçi liderlik tabloları oyuncuların en yüksek skorlar için savaşmasına olanak tanır.