Joe Dever’s Lone Wolf Console Edition
Yalnız Kurt yeni hikayesi, detaylı çarpışma sistemi, çarpıcı grafikleri ve diğer yeniliklerle video oyunu olarak geri döndü! Sevilen yazar Joe Dever oyunun geliştirilmesinde aktif rol oynadı ve yeni öyküsü 1980’lerdeki klasik oyun kitabının izinden gidiyor, Yalnız Kurt’un dünyası Magnamund'un üzerine yeni bir ışık tutuyor! Konsol Sürümünde hikayenin 4 bölümü de bulunuyor. Kendi kaderini yazmaya hazır mısın? ▪ Yalnız Kurt, dünyası ve düşmanlarının detaylı ve karanlık bir yeniden tasarımı olan Joe Dever imzalı yepyeni bir macera. ▪ El çizimi resimlerle gerçek bir ortaçağ kitabı. ▪ Karakterini yarat ve farklı Kai Disiplinleri, özellikler ve donanım kombinasyonları dene. ▪ Farklı seçeneklerle kendi hikayeni yaz. ▪ Rastgele bir sayı tablosu veya atılacak zarın olmadığı, hünerlerin gerçekten bir fark yarattığı esaslı bir çarpışma sistemi! ▪ Yalnız Kurt ile özdeşleşmiş silahı Sommerswerd’i kullan! ▪ Tekrar oyna, farklı seçimle yeni yollar ve dövüş türleri keşfet! Sommerlund ve Kai için!