Jewel Rotation (XBox-Edition)
"Jewel Rotation" (Mücevher Çevirme) eğlenceli ve bağımlılık yapıcı bir bulmaca oyunudur. Özellikleri: ✔ Üç oyun modu: Acemi, Uzman, Süresiz ✔ HD grafik Açıklamalar: Kaldırmak için aynı renkte en az 4 parçayı eşleştirmek için her bir 4 katmanı çevirin! Bir seviyeyi bitirmek için her bir renkten belli bir sayıda mücevheri eşleştirmelisiniz! Zamanın bitmesine izin vermeyin!