Jewel Fever (Xbox-Edition)
"Jewel Fever", bağımlılık yapan 3 eşleştirmeli bir yapboz oyunudur! Özellikleri: ✔ Üç oyun modu: Normal, Hızlı, Süresiz ✔ HD grafik ✔ çoğu cihazda 30 FPS sabit kare hızı ✔ ARM ve X86-PCs ve Tabletleri destekler! Açıklamalar: Normal mod - ekranın üst kısmında gösterilen sayıda mücevheri eşleştirdiğinde sonraki seviyeye ilerlersin. Hızlı mod - 60 saniye içinde mümkün olduğunca çok mücevher eşleştirmeye çalış! Süresiz mod - Süreniz sınırsız olduğu için "oyun bitti"-mesajlarıyla karşılaşmazsınız Mücevherleri bulunduğu yere ve sonra hedef konuma dokunarak/tıklayarak veya hızla vurarak hareket ettirebilirsin! Önemli: Bu uygulamada Win 8.1 üzerinde sorun yaşadığınız takdirde lütfen uygulamayı kaldırıp tekrar yükleyin. Bu şekilde tüm sorunlar onarılır! Bunun için üzgünüz!