Jettomero
İnsan ırkını kurtarmaya kararlı, dev, yok edilemez ve çok sakar bir robot olan Jettomero olarak oyna. Uzayda uçarak ve yolundaki her şeyi yok etmemeye çalışırken gezegenlere iniş yaparak yöntemsel olarak üretilen evreni keşfet. Bir kahramanın belirsiz bir görevinde evrende gezerek rahatla. İnsanları kurtaracak mısın? Jettomero, tüm oyuncu profillerine eşsiz ve çekici bir deneyim sunuyor. - Jettomero'nun kökenini öğrenmek için alt hikayenin kilidini aç. - Düşük tempolu özgün ve etkileyici bilim kurgu arka plan müziğinin tadını çıkarırken gezegenlerde gez. - Sırları keşfet ve kahramanını giyindirmek için yeni parçalar topla. - Oyunun canlı ve çizgi romanımsı dünyasındaki filtreleri kullanarak fotoğraf modunda gezegenin fotoğraflarını çek.