Jeton Çantası - 1,150
Büyük Jeton Çantası senin olsun Jetonlar, Disney Speedstorm'daki oyun parasıdır, onları oyunda amaçları yerine getirerek ücretsiz olarak kazanabilir veya gerçek para karşılığında satın alabilirsin. Jetonlar, sezonluk değildir ve biriktirilebilir. Dükkandan ürünler edinmek için de kullanılabilirler.