Jessie Character Pack
Olabilir mi... Jessie? Bu kesinlikle! Rebecca'nın kız kardeşi Jessie kortu aydınlatıyor. Göz kamaştırıcı becerileri ve olağanüstü oynanışıyla tanınan, etkilemekten asla geri kalmıyor. Çevik çevikliği ve güçlü yetenekleriyle Jessie, hesaba katılması gereken bir güçtür. Olağanüstü yeteneğine tanık olma şansını kaçırmayın. Şimdi ayarlayın ve Jessie'nin olağanüstü performansıyla büyülenmeye hazırlanın! Bu Paket şunları içerir: - Karakter - Jessie - Jessie Büyüme Kutusu Bileti x5 *Satın alınan paket, geri alınamayan tek kullanımlık/tek kullanımlık oyun içi öğeler içerdiğinden iade edilemez. *Paket satın alındığında Mesaj Kutusuna gider. *Charter Pass sahibiyseniz, paketi açtığınızda Jessie 50 Puan ile değiştirilir.