Amerikan motor kültürünün ham heyecanını özel araçlarla tadın! Bu DLC, altı dikkat çekici araba sunar, her biri piste hakim olmak ve gittiğiniz her yerde başları döndürmek için tasarlanmış tuning parçalarıyla dolu.