JDM: American Classics Amerikan otomotiv efsanelerinin zamansız gücünü deneyimleyin! Bu DLC, sokakları fethetmeye ve dolaştığınız her yolda bir iz bırakmaya hazır altı efsanevi arabayı serbest bırakıyor.