JCB DLC
Yeni resmi Farming Simulator uzantısıyla oyun deneyiminizi ileriye taşıyın! Bu DLC’de 5 yeni araç ve JCB markasının 6 yeni ekipmanı var! İlave içerikleri indirdiğinizde bunlar oyunun mağazasında kullanılabilir olacak. Onları satın alacak mali kaynağınızın olduğuna emin olun.