Ivory Puppet: Killer Outfit for Latch
Terk edilmiş gibi görünen bir gökdelenin giriş kapısı olmayan boş bir katında büyük bir dolap var. Bu dolabın içinde yer alan düzenek, Toxic'in düşünmek istemediği bir zamana ait. Toxic, Latch'den çıkardığı verileri kullanarak şüpheli işlere girişmiş ve fildişinden bir otomaton yapmıştı. O zamanlar içinde bulunduğu ruh hâline uygun olarak, yaptığı otomaton da istikrarsız ve saldırgandı. Şimdilerde dolapta mühürlenmiş olarak bekleyen otomaton, Toxic'in Shine City polisi tarafından yakalanması hâlinde yeniden etkinleşecek.