It's Christmas Bundle!
"Noel yaklaştığı için bazı oyunlarımızı bir büyük paket halinde sunmak istedik. Sana özel yaratılmış fantezi dünyalarına adım atmaya hazır ol. Aşağıdakileri içeren tatil paketimiz ile arkadaşlarını, aileni, krallıkları veya hatta dünyaları kurtar: Endless Fables: Shadow Within - Rüyalar göründükleri gibi değildir. King's Heir: Rise to the Throne - Krala karşı düzenlenen komployu açığa çıkar! Lost Grimoires 3: The Forgotten Well - Krallığı lanetten kurtarın! Persian Nights 2: The Moonlight Veil - İki ay ile bir aşk arasında. Queen's Quest 2: Stories of the Forgotten Past - Bir şekil değiştiren olarak soruşturma yürüt! Skyland: Heart of the Mountain - Devler uyanın!"