ITRunner DLC
Yeni resmi Farming Simulator uzantısıyla oyun deneyiminizi ileriye taşıyın! Bu DLC’de ITRunner, Bergmann ve Farmtech’ten 8 yeni römork ekipmanı var! Hooklift römorkuyla yararlı aletleri artık harita üzerinde bırakabileceksiniz! İlave içerikler indirildiğinde oyunun mağazasında kullanılabilir olacak. Onları satın alacak mali kaynağınızın olduğuna emin olun.