Iridio
Suçluların eline geçen ve araştırmanız için ayrılan ada, yardımınıza ihtiyaç duyuyor. Yatziri ve Wazhari kabilesine katılarak rehinelerini kurtarın, gizli sırları keşfedin, gerekli eşyaları ve silahları üretin ve hayatta kalmak için zorlu bulmacalarda ve ölüm kalım savaşlarında ateş ve suyu stratejik olarak kullanın. Oyun Özellikleri: - Sınırsız keşif fırsatlarıyla dolu geniş bir açık dünya adasına dalın. - Oyun deneyiminizi aktif olarak etkileyen dinamik 24 saatlik gündüz/gece döngüsünü ve yağmur ve kar gibi çeşitli hava koşullarını deneyimleyin. - Çok modlu (standart, elektrikli, patlayıcı ve yakıcı) çok yönlü bir arbalet kullanın. - Adanın yaratıklarını kontrol altına alın: vahşi kaplanları kafeslerinden kurtarın ve sizin için savaşmaları için yiyecekle cezbedin. - Gerekli eşyaları bulun, kabileyle takas edin veya düşmanlardan yağmalayın. - Yolculuğunuz için gerekli aletleri, silahları ve hayatta kalma ekipmanlarını üretmek için kaynak toplayın. - Eylemlerinize, rastgele olaylara ve değişen hava koşullarına dinamik olarak uyum sağlayan gerçekçi yapay zekâ ile yüzleşin. - Bulmacaları çözmek, rehineleri kurtarmak ve gizli sırları ortaya çıkarmak için ateş ve su gibi unsurları kullanın. - Unity'nin en yeni Yüksek Çözünürlüklü İşleme Hattı (HDRP) ile hayata geçirilen gerçekçi fizik ve nefes kesen panoramalarla dolu bir ortama kendinizi kaptırın.