INVERSUS Deluxe
50 eşsiz harita, yüzlerce kilidi açılabilir öge, yapay zeka botları ve çevrim içi sıralamalı çok oyunculu özelliği ile bu INVERSUS'un son sürümüdür! Oyun alanı ilk bakışta basit gözüküyor, fakat oyun başlayınca karmaşa hızla kendini gösteriyor. Oyuncu hamlesi zıt renklerdeki siyah ve beyaz ızgaralarda sınırlı. Benim duvarlarım senin yolun ve senin duvarların da benim yolum. Her atış düşmanı engelleme, ona tuzak kurma ve yakınlaşma amacıyla karelerin rengini değiştirir. REKABET modunda en fazla 4 oyuncu yarışabilir, ATARİ modunda ise en fazla iki oyuncu işbirliği yapabilir. Arkadaşlarınızla kanepede oturarak, çevrim içi olarak ya da aynı anda iki şekilde de oynayabilirsiniz.Bilgisayara karşı oynayarak yeteneklerinizi geliştirin ve sonra küresel sıralamalara girmek için çevrim içi oynamaya başlayın.