Into The Sky
Zıpla, Atıl, Uç. Bu birinci şahıs bulmaca platform oyununda her seviyede doğru yolu bulmaya çalışacak ve daha sonra gizli yolları ve gizli kısa yolları bularak zamanlamanızı geliştirmeye çalışabilirsiniz. Hedefleriniz bir seviyeyi başarıyla bitirmenin yanı sıra seviye tasarımcılarımızın en hızlı süresini geçmektir - bunu yapabilecek misiniz? Oyun son derece stilize edilmiş ve nefes kesici, güzel, havadar ve tek kelimeyle şaşırtıcı dünyalarla şaşırtıyor. Bazen doğru yol tam önünüzdeki yol değildir, bu yüzden bazı çevresel bulmacalara hazır olun.