Insurgency: Sandstorm - Protective Gear Set
Insurgent'lar için Protective Gear Set ile kimyasal savaşa hazırlan ve rakiplerine karşı avantaj elde et. Beş farklı kozmetik ekipman parçası bulunur: - Protective Gear Gaz Maskesi - Protective Gear Üstü - Protective Gear Altı - Protective Gear Eldivenleri - Protective Gear Botları Bu eşyalar, satın alım sonrası anında açılır ve diğer kozmetik ekipman parçalarıyla birleştirilebilir. Eşyalar, oyun içinde ana menüden erişilebilen Customize menüsünden kullanılabilir. Protective Gear Seti, Crisis Set Paketi'ne dahildir.