Insurgency: Sandstorm - Onslaught Set Bundle
Insurgency: Sandstorm'da bomba gibi bir güncellemeye hazır ol! Onslaught Set Paketi'yle seçkin ekipman eşyaları ve silah kaplamalarıyla savaş alanını yok et ve düşmanlarına hiç olmadığı kadar hükmet. Onslaught Set Paketi aşağıdaki DLC'leri içerir: - Security için Mountain Tactical Gear Seti - Insurgent'lar için Mountain Nomad Gear Seti - Security için Digital Splatter Silah Kaplama Seti - Insurgent'lar için Woodburn Silah Kaplama Seti Bu paket, tüm Operation: Onslaught DLC setlerine indirimli fiyattan erişim sağlar. Onslaught Set Paketi, Sene 3 Bileti'ne ve 4-Year Anniversary Edition'a dahildir.