Insurgency: Sandstorm - Bloodwood Weapon Skin Set
Bloodwood Silah Kaplama Seti ile çatışmaya hızla atıl ve düşmanlarına korku sal. Bu kaplama altı farklı silaha uygulanabilir. Bloodwood Silah Kaplama Seti, Loadout menüsünden Insurgent tarafı için aşağıdaki silahlarda kullanılabilir: - Rifleman, Demolitions: M16A2 - Advisor: AKS-74U - Gunner: H21 - Breacher: TOZ-194 - Marksman: M99 - Secondary: Browning HP Bu eşyalar, satın alım sonrası anında açılır ve diğer kozmetik ekipman parçalarıyla birleştirilebilir. Eşyalar, oyun içinde ana menüden erişilebilen Customization menüsünden kullanılabilir. Bloodwood Silah Kaplama Seti, Overrun Set Paketi'ne dâhildir.