Insurgency: Sandstorm - Assault Pack
Assault Paketi, içerik dolu bir yıla tarzla dalmak için iki yeni maskeyi ve iki taze silah kaplaması setini açıyor. Sene 2 Biletini satın alın ve ödül olarak bu paketi anında kazanın. Assault Paketi şu DLC'leri içeriyor: - Insurgent için Vertex maskesi - Security için Mandible maskesi - Two-Tone Green Silah Kaplaması Seti - Universal Digital Silah Kaplaması Seti Assault Paketi, Insurgency: Sandstorm Sene 2 Biletini satın aldığınız için anında ödül olarak verilir. Sizi bekleyen tonlarca yeni kozmetik içerikle taktik ve aksiyonun bol olduğu çatışmalarla dolu bir sene için hazır olun!