Instant Indie Collection: Vol. 5
Instant Indie Koleksiyonlarımız üç indie eserini sana tek pakette sunuyor. Human: Fall Flat - Düşvari mekanlarda açık uçlu fizik kurallarına dayalı bulmaca ve keşif oyunu. Hedefin bulmacaları zekan ve fiziğinle çözerek bu dünyalardan kaçmak. Manual Samuel - Samuel ile tanış, o yakışıklı, varlıklı ve en önemlisi – ölü biridir. 1 gün boyunca her şeyi kendisinin yaparak hayatta kalması gereken, Ölüm ile yaptığı, anlaşma Samuel'e tekrar yaşamak için son bir şans tanır. The Little Acre - Aidan babasını ararken tuhaf yeni bir dünyaya yolculuk yapar. Kahraman kızı Lily onun ardından yola çıkar. Bu sevgiyle yapılmış macera tamamen seslendirilmiş ve el çizimi animasyonlarla renklendirilmiştir.