Inspector Waffles
Müfettiş Waffles en kötü günlerinin geride kalmış olmasını umuyordu ama Cat Town vatandaşları tarafından çok sevilen, yüksek profilli bir sanayici CEO'nun cinayete kurban gitmesi, yeni sorulara ve korkulara neden oldu. CTPD'nin en iyi müfettişi olan Waffles'ın başka bir seçeneği yoktu: Acı dolu anılarını geride bırakmalı, yıpranmış pardösüsünü giymeli ve pis işlere bulaşmaya hazır olmalıydı. Eski moda klasikleri andıran bir dedektiflik hikayesi olan Inspector Waffles'da, bir sürü tuhaf gizem, entrikalarla dolu bir hikaye ve sorgulanacak birçok karakter var ve bunların hepsi çok güzel bir basitliğe sahip piksel grafiklerle sunuluyor. Tüm ipuçlarının kokusunu alarak katili yakalayabilecek misin? GÖREBİLECEĞİN GİBİ GERÇEK BİR İKRAM! * İnsana benzer biçimde tasvir dilmiş kedilerle, köpeklerle ve belki başka türlerle dolu bir dünyadaki parlak zekalı bir kedi dedektif. Tam bir piksel-hayvan çılgınlığı. * Uyumlu notaları ve melodisiyle kulaklarını ve beynini bayram ettiren, Caz tarzında hoş bir oyun müziği. * Kedilerle ve köpeklerle ilgili tonlarca bayat espri ve kelime oyunu. Cidden, daha fazla kelime oyunu eklenemezdi. Kelime oyunu stokları tükendi.