Insane Robots - Robot Paketi 2
"Yerel ve çevrimiçi çok oyunculu oyun modlarında kullanılabilen Raakter, DUM-E, Myuuz ve Trasztor adlı robotların kilidini açar. * Raakter - Dikkat! Geri vitesi var. * DUM-E - Yok edilemez. Yani neredeyse... * Myuuz - Düşünceli, sakin ve ölümcül * Trasztor - Yağ sızıntısı var... Olamaz!"