Ink & Paper: DoodleCut
Bir alanı çevrelemek ve karalamak için bir çizgi çiz. Seni yakalayabilecek veya çizgini kesebilecek düşmanlara dikkat et! Bir defter üzerinde ilerleyen doodle böceğini kontrol edersin. Hareket ettikçe arkanda bir çizgi bırakırsın. Bir alanı çevrelediğinde onu ele geçirip karalayabilirsin. Kazanmak için sayfanın dörtte üçünden fazlasını doldurmalısın. Her seviye birçok zorluk sunar – özel bölgelerden çeşitli düşman türlerine kadar. Sakın yakalanma veya çizgini kestirme! Tek başına ya da bir arkadaşınla eşli modda oynayarak en kısa sürede en fazla alanı kapla! Ayrıca uzman hız modu ve sonsuz modu da açabilirsin.