INK ENIGMA: Coloring Hidden Objects
Her keşifle dünyaya biraz daha hayat katın. INK ENIGMA: Coloring Hidden Objects, klasik gizli nesne türüne son derece tatmin edici yeni bir yorum getiriyor. Bulduğunuz nesneleri yalnızca işaretlemek yerine, her keşif güzel ve ayrıntılı siyah-beyaz dünyaya canlı renkler yayıyor. Arkanıza yaslanın, rahatlayın ve sahneyi dikkatle inceleyin. Gizli nesneleri buldukça çizim, boş bir taslaktan tamamen renklendirilmiş bir şahesere dönüşür. Oyun, gözlem bulmacalarını boyamanın huzur veren keyfiyle kusursuz biçimde birleştirir. Birbirinden farklı 40 bölüm boyunca keskin gözleriniz fırçanız olur. İster kanepede sakin bir akşam geçirmek ister hafta sonunda sıcacık bir bulmacanın tadını çıkarmak isteyin, INK ENIGMA size görsel açıdan tatmin edici 1 ila 2 saatlik bir oyun deneyimi sunar. Ekranınıza biraz renk katmaya hazır mısınız?