INK ENIGMA 2: Hidden Object Challenges
Gizli nesne bulmacalarının klasik keyfi, kusursuzlaştırıldı. INK ENIGMA 2: Hidden Object Challenges, orijinal oyunun tatmin edici oynanışını geri getiriyor; üstelik ipeksi akıcılıkta kontroller ve güzelce işlenmiş siyah-beyaz illüstrasyonlarla baştan sona yenilenmiş halde. Derin bir nefes alın, karmaşık çizimleri inceleyin ve aramaya başlayın. Yeni geliştirilmiş, inanılmaz akıcı kamera kontrollerimizle tuval üzerinde gezinin ve en ince ayrıntılara yakınlaşın. Ustaca gizlenmiş bir nesneyi fark ettiğinizde, keşfinizi işaretlemek için etrafına bir daire çizmenin sade ve dokunsal tatminini yaşayın. 40 yepyeni seviyeyle bu oyun, uzun bir günün ardından rahatlamak için mükemmel, sıcacık bir bulmaca deneyimi sunar. Stresten uzak, tamamen gözleme dayalı 1 ila 2 saatlik saf oynanış sizi bekliyor.