İndirin ve TMNT karakterlerini oynayın- Yeryüzünün derinliklerinde, New York Şehrinin kanalizasyonunda, dört kardeş kaplumbağa, bir radyoaktif kalıntı nedeniyle mutasyona uğradı ve ninjutsu sanatını öğrenmeye başladı. Gölgelere gizlenerek, şehirlerindeki halkı kötü ninja klanlarından, tehlikeli mutantlardan ve türlü büyüklükteki boyutlararası despotlardan koruyorlar. En büyük baş düşmanlarından biri olan ürkütücü Krang ile savaşırken yarım kabuklu kahramanlarımız Evrenler arasında dönüşü olmayan bir yolculuğa sürüklendi.