İndirin ve buz güçleri ile dövüş sanatlarının ölümcül bir kombinasyonunu kullanarak dövüşen Sub-Zero olarak oynayın. Öldürülen kardeşini onurlandırmak için, Kuai Liang ikinci Mortal Kombat turnuvasına katılarak Scorpion'dan intikam aldı. Öcünü aldıktan sonra evine geri dönerek Lin Kuei klanının liderliğini üstlendi. Bu klanın Büyük Ustası olan ikinci Sub-Zero, bu organizasyonu Earthrealm'in en güvenilir müttefiklerinden biri haline getirdi.