İndir ve Jason Todd, nam-ı diğer Red Hood olarak oyna: Ölümcül derecede isabetli, hem uzun mesafe mermileri hem de yakın-orta mesafe planlı saldırıları kullanan meşhur keskin nişancı tetikçi. Jason Todd, Joker tarafından vahşice katledilmeden önce Batman'in ikinci çırağı olan "Robin" idi. Lazarus Çukuru'nun güçlü şifalı suları, Jason Todd'u yıllar sonra hayata döndürdü. Fakat çukurun gücünün bir bedeli oldu ve Jason'da bir değişim gözlendi. Suça karşı açtığı ölümcül savaşta artık Red Hood pelerinini kullanıyor. Red Hood'un karakter gücü sayesinde rakiplerine yakın mesafe ateşiyle saldırabiliyor.