Injection π23 'Tabula Rasa'
Bulmaca çözme, keşif ve stratejiye odaklanan klasik hayatta kalma korku oyunu. Toplumdan izole edilmiş, umutsuzca köpeğini arayan ve karanlık bir komplonun içine yakalanan yalnız bir karakteri kontrol edin. Tarihi gerçeklerden ve gerçek olaylardan esinlenen gizli topluluklar ve zihin kontrol programları hakkında bir hikaye.