İngiliz GT DLC Paketi
Bu yeni DLC paketi, Birleşik Krallık'ta bulunan en efsanevi üç yarış pistini içeriyor: - Donington Park Pisti - Oulton Park Pisti - Snetterton Pisti Ayrıca DLC lansmanı oyuna, ayrı bir Şampiyona sezonuyla birlikte 40'tan fazla yeni görünüm ve 2019 sezonuna ait 70 sürücü ekliyor. Ayrıca ilgili GT4 PACK DLC Paketi mevcutsa bu yeni sezonda GT4 arabaları da kullanılabilir (karışık sınıf yarışlarında da kullanılabilir). İNGİLİZ GT DLC PAKETİNE sahip olmayan oyuncular, temel oyunda zaten bulunan ilgili pistlerde (Silverstone, Spa-Francorchamps, Brands Hatch) İngiliz GT yarışlarının bazılarına katılabilir. Tüm sezon İNGİLİZ GT DLC PAKETİ sahiplerine özeldir.