Infinity Actual Kit
UNSC Infinity S-IV birinci temas ve asimetrik dövüş operatörleri için önerilen kittir. Donanım 'Özel' Kuvvetlendirme zırh kaplaması, 'Özel' Suikast Tüfeği silah kaplaması, Tarayıcı başlık, Uzun Menzilli başlık ve 'Özel' amblemden oluşur.