Infection Free Zone
"Deli Virüs" jet hızıyla tüm dünyaya yayıldı. Enfekte olanlar son derece agresif, hızlı ve güçlü. Birkaç hafta içinde toplum tamamen çöktü. Şehirler boşaldı. Elektrik, su ve yiyecek yok. Yine de hayatta kalan birkaç kişi var... Şehrin veya kasabanın adını yazın, haritayı indirin ve oynamaya başlayın! OpenStreetMap'in gerçek dünya verileri sayesinde hayatta kalanlarınız için dünyadaki herhangi bir yeri seçebilirsiniz. İstediğiniz yere yeni bir "Enfeksiyonsuz Bölge" kurun. Barınaklar ve üretim tesisleri kurun. Mevcut binaları yeni ihtiyaçlara göre uyarlayın. Yeni çiftlikler ve enerji santralleri inşa edin. Duvarlar, kapılar ve kulelerle savunmalar oluşturun. Şehir hakkındaki bilginizi kullanın. Savunmak için en iyi yer neresi? Marketler neredeydi, eczaneler neredeydi? Silahları nerede arıyordunuz? Eski binaları aramanın tehlikeli olduğunu unutmayın, karanlıkta pusuya yatmış bazı enfekte kişiler olabilir! Her gece yerleşim yeriniz enfekte sürüsü tarafından saldırıya uğrayabilir. Onlarla elinizde olan her aletle savaşın - yakın dövüş ve menzilli silahlar, taşıtlar, duvarlar ve ışık. Nihai zafer için bir aşı veya tedavi araştırın ya da sadece tüm şehirleri yeniden inşa etmenin tadını çıkarın! Sizin bölgeniz var olan tek bölge değil. Hayatta kalan kişiler mutlaka başka hayatta kalan gruplar bulacaktır. Bazıları dostane ve ticaret yapmaya istekli olacak, ancak diğerleri son derece düşmanca davranacak. İşin içinde biraz kavga da olabilir!