Infantry Attack: Strike From Above
Bu DLC ile şunların kilidini açacaksın: - Yüksek saniye başı hasara sahip Air Marker ikincil silahı! - Eşsiz silahlar veya güçlendiriciler için harcanabilecek 60 altın külçe - Silah ve birlik yükseltmeleri için harcanabilecek 10000 nakit Ekstra para sayesinde bir sonraki savaşa çok daha hızlı hazırlan ve rakiplerine yeni silahının tadını göster!