Infantry Attack: Drone Squad
Bu DLC ile şunların kilidini açacaksın: - Yüksek saniye başı hasara sahip UD-1 Whirligig ve Shark dronları! - Eşsiz silahlar veya güçlendiriciler için harcanabilecek 30 altın külçe - Silah ve birlik yükseltmeleri için harcanabilecek 7500 nakit Ekstra para sayesinde bir sonraki savaşa çok daha hızlı hazırlan ve rakiplerine dronlarının tadını göster!