Indie Darling Bundle vol.3
Digerati'nin en sevilen dört bağımsız oyunu! Bu pakette Omega Strike, Shikhondo - Soul Eater, Nefarious ve 1979 Revolution: Black Friday bulunuyor.  Omega Strike: Bu muhteşem pixel art metroidvania oyununda Doktor Omega'yı ve onun mutant ordularını mağlup edin. Dünyayı keşfedin, gizli hazineleri bulun ve silahlarınızı bir üst seviyeye yükseltin ve Doktor'un dünyaya hakim olmasının önüne geçin.  Shikhondo - Soul Eater: Muazzam ve ilgi çekici Asya mitolojisi evrenine kurulu bu Kore yapımı bullet-hell oyununun Arcade, Hardcore ve Lokal Eşli gibi çeşitli modlarıyla aksiyon fırtınasına hazır olun.  Nefarious: Kahraman olmaktan sıkıldınız mı? Nefarious kötü karaktere bürüneceğiniz bir 2D aksiyon oyunudur! Ölümcül ışınların emrinde, bir prensesi kaçırmakla görevlendirilen şeytani zeka Crow'un sahtekarlıkları sizin elinizde.  1979 Revolution: Black Friday: Gerçek hikayelere ve tarihi olaylara dayanan bu ödüllü, etkileşimli drama sizi devrimlerle ve sivil ayaklanmalarla dolu tehlikeli bir dünyaya davet ediyor.