Incredibles
Incredible'lardan biri olun ve Bir Supers oyun alanına maskenizle dalın! Giyinip Municiberg'i inanılmaz güçleriyle kurtaran Bay ve Bayan Incredible, Frozone, Violet ya da Dash ile birlikte oynayın. Şehri keşfedin, Omniddroid'i indirin, Underminer ile savaşın ve Screenslaver'ın hipnoz eden planlarına bir dur deyin. Hepsini yenin ve Supers'ı yeniden yasal hale getirin!