Incantation
Kaybolan sevdiğini bulma umuduyla, perili bir köyün karanlığına göğüs ger! Kayıp kızını arayan bir annenin, gizemli tarikatlarla dolu perili bir yere tesadüfen girdiği Chen Ailesi Köyü'nün tüyler ürpertici hikâyesine hazır mısınz? Jia Jun Lee'ye, sevdiğinin nerede olduğuna dair kırılgan ipuçlarını bir araya getirirken rehberlik et ve doğaüstü tehditler her yandan yaklaşırken hareketlerini dikkatlice gizle. Incantation, aynı adlı sinema filminden uyarlanan, birinci şahıs bir korku-macera oyunu. Köydeki elle tutulur deliliğin ve korkunun ötesinde, insanı umutsuzluğa sürükleyen uğursuz bir güç var. Peki ya bu kötü niyetli varlığın yasakladığı sınırı aşınca ne olacak? Kayıp kızınızı bulma ve hayatta kalarak kaçma umuduyla ritüellere katıl, bulmacaları çöz, belgeleri topla ve köyün yeni bölgelerine erişmek için kilit eşyaları avla!