Imperial Edition Upgrade
The Imperial Edition Upgrade ile maceralarını geliştir. Emperyal ırkıyla seçtiğin her ittifakta oynayabilirsin. Sadık Emperyal Beyaz Atınla Tamriel'in tüm topraklarını gezebileceksin. Karakterin, hemen Emperyal teçhizat üretebilecek veya mevcut teçhizatı Emperyal görünümüne dönüştürebilecek. Maceraya atılmak yalnızlık getirebileceği için artık sana eşlik edecek bir Çamur Yengecin olacak. Sevimli Çamur Yengeci yeterli değilse Mara Yüzükleri ile Mara Ayinini tamamlayıp bir arkadaşınla birlikte oynarken bonus tecrübe kazanacaksın.