Imperator: Rome - Magna Graecia Content Pack
Büyük İskender'in imparatorluğu yıkıldıktan sonra dahi, Yunan şehir devletleri bağımsızlıklarını korumak ve kaderlerini kendileri çizmek amacıyla savaşlar yaptılar. Atina ve Sparta Ege'de nüfuzunu göstermeye devam ederken büyük Siraküza şehri Sicilya'yı hakimiyeti altına alma mücadelesine girdi. Imperator: Rome'un yeni içerik paketi Magna Graecia'da Roma büyürken, Kartaca tehdidi varlığını sürdürürken ve İskender'in varisleri gözlerini büyük bir açlıkla ufka dikmişken, bu şehir devletleri çağını imparatorluklara meydan okuyarak yeniden yaşayabilirsin.