Imperator: Rome - Centurion Bundle
Imperator: Rome - Centurion Bundle Imperator: Rome'da klasik çağ dünyasının ihtişamı göz kamaştırıyor ama en görkemli sarayları dahi biraz daha renklendirmek mümkün. Bu Content Bundle, Imperator: Rome'un tüm temalı genişletmelerini tek pakette topluyor, yani bir kez düşük bir ücret ödeyerek Pirus'un zaferlerini ve Diadokh mücadelelerini içeriğe ekleyebilirsin. Centurion Bundle içeriği: ◾Epirus Content Pack: Pirus'un hayatı ve seferleriyle bağlantılı olaylar, eşsiz ordu ve gemi modelleri, Epir ile bağlantılı 3 özel olay ve Dodona Tapınağı. ◾Magna Graecia Content Pack: Atina, Sparta ve Siraküza için görev ağaçları, dini öneme sahip bölgelere bağlı yeni ilahlar, tapınaklar için Gizli Hazineler ve gerçekten de büyük liderler için Apotheosis seçeneği. ◾Heirs of Alexander: İskender'in imparatorluğunun ardıl devletleri için eşsiz görev ağaçları, bölünmüş Helenistik krallıkları birleştirmek için Diadokh temalı görevler, Dünya Harikaları Tasarımcısı, yeni olaylar, yeni ilahlar, yeni hazineler. ◾Müzik: Her bir içerik paketi için bestelenmiş müzikler dahil, Imperator: Rome için hazırlanan orijinal besteler.