Immortus Temporus
Zekânı zorla, başlangıçtan bitişe en hızlı rotayı bulmak için kuralları yık! Geleneksel tasarıma karşı gelen bir bulmaca oyununa gir! Immortus Temporus; oyunları en hızlı şekilde bitiren bir oyuncu tarafından, yeteneklerini pratik, deneme yanılma, kararlılık ve yılmadan yeniden oynamayla geliştirmeyi sevenler için yapıldı. Seviyeleri kazanmanın çok sayıda yolu vardır. Tehlikeli şeylere çarpmak onları devre dışı bırakır, oyuncuyu doğma noktasına ışınlar, A'dan B'ye serbestçe geçmesine olanak tanır ama en hızlı rota bu mudur? Immortus Temporus'ta yaptığın eylemler, ister toplanabilir almak ister bir engeli yok etmek olsun, ölümünden sonra da geçerlidir. Seviyeler sadece süren bittiğinde sıfırlanır. Her deneme, daha iyi oynaman ve farklı açıdan düşünüp oyunu bozman için sana meydan okuyacak!